Wednesday, August 11, 2010

MLM Scam



http://www.mlmscam.net/site/

Hanya nak promo laman web ni, atas dasar nak sedarkan orang2 Islam Malaysia ni bahawa nak kaya bukannya senang. Ada banyak perkara2 yg tak pasti,
gharar & wujud penganiayaan dalam MLM yg jenis mcm ni.

Hebat mereka ni, saya pun pernah 'diracun' kaw2 dek geng2 Star Club ni. Haram jadah betul. Nasib baik sempat rujuk org bijak pandai dulu.


Quotation daripada link ini:

"Muka Marquis Penipu dan Scammer Dari Star Club..
Sila cam muka-muka mereka dan sebar kepada semua.
"
(saya pernah berjumpa dgn at least 4 of them)


Kalo duit haram bagi anak bini makan tu berat weh. Lepas ni saya berminat yg amat nak tau apa akan jadi pulak pada Hai-O, org dok kata ada link dgn VVIP. (cis, macam wartawan Harian Metro la plak!)

Kalau anda nakkan rujukan, somebody in KKLW amat pakar dlm MLM scam ni; Sdr. Azharul Izwan. (Bro, jgn marah promo nama kat sini)



4 comments:

Unknown said...

Salam, Adli ko ada call aku ke sms aku ker? Simcard aku hilang so tak tau no siapa, boleh miscall or sms aku no ko

Adli said...

ok, done

Rabia Sensei said...

Thanks for the info!

Unknown said...

bnyk lagi club camni yang menipu kn. thanks for info :)