Wednesday, August 17, 2005

Beratnye!

Rasa macam nk tambah berat badan la. 2-3 tahun ni naik pun 2-3 kilo je. BMI mmgla normal, tp lepas sket je dari paras normal. 20 point something. Awek aku pun 2 kilo je kurang dari berat badan aku . Aku yang kurus ke atau dia yang gemuk? Erm.. camne eh?

Langkah-langkah untuk tambah berat badan. Adakah dengan... :
  • Ambik WeightGain
  • Amik dinner and later amik supper berat2
  • Banyakkan tido
  • Makan nasik bukhari banyak2
  • Makan McD BeefBurger tiap2 hari <-- kawan aku amalkan mkn berger ni tiap2 hari, later after 1 month, berat badan dia bertambah 10kilo. Sampai skrg susah nk turun2
Tapi biasenye kalau sblm kawin ni, mmg camni la. Krg kalo dh jd bapak orang, abis sume ketak2 kat perut, muscle2 sume dah tak nampak. Nak cepat naik berat badan memang boleh, tapi yg susahnye nak stay healthy dengan diet yg diambik tu. WeightGain ke hape ke jadah tu sume aku tak pecaya.

End of this year, nak try cecah 70 kilo dulu. Chayyuk!!

No comments: